torsdag 5 juli 2007

4 dagar kvar

Den här natten går knappast till historien som en av de bättre, åtminstone inte ur sömnsynpunkt, men samtalen var givande. En del av det du sa är sådant som man plockar fram när allt går emot en, när uppförsbacken känns oöverstiglig och när självförtroendet är obefintligt. Då ska jag tänka på vad jag har uträttat, vad jag har mäktat med och vad du sa till mig en regnig julinatt. Och jag ska skicka alla varma tankar i världen till alla er som gett mig er tillit och er tro, och jag ska tänka på er som inte trodde och som bara log, och så ska jag skicka varma tankar till er med, för ni har fått mig att utvecklas och gett mig ett jävlaranamma som jag inte visste fanns. De allra varmaste tankarna ska jag skicka till er som fortfarande inte tror, för det är ni och eran icketro som får mig att inte tappa fart, att inte nöja mig och att aldrig ge upp.



Inga kommentarer: