tisdag 18 september 2007

freelove

Göteborg visade upp sig från sin absolut sämsta sida imorse, med regn och rusk och iskyla, som tackochlov förbyttes mot solsken och riktigt hyggligt promenadväder framåt lunchen, vilken avnjöts på café vasa med E och S och god pastasallad. Tanken var projektstudier men det blev mest allmänt prat och fnitter om jag ska vara helt ärlig. Väl hemma igen har produktiviteten återigen nått nya bottenrekord, men jag skyller på att jag laddar mentalt inför den stora bowlingkampen ikväll. Eftersom det var typ 4 år sen jag bowlade sist så hoppas jag verkligen att E och S har goda bowlingskills, annars lär det bli svårt att slå grabbarna.




you've got to take this moment
then let it slip away
let go of complicated feelings
then there's no price to pay

Inga kommentarer: