tisdag 4 september 2007

When the nights turn cold

Nu har jag väntat på min kurslitteratur som är beställd från adlibirs alldeles för länge. Längtar nästan efter den där tjocka boken, och man ska ju ta vara på de (få) ambitiösa infallen, och så har jag inte ens fått boken än!

Föreläsningen idag var mycket bra, så himla kul att kunna relatera till det de pratar om och känna igen sig i problematiken. Fortsätter det bara såhär så kan nog dethär bli hur bra som helst. Imorgon ska vi vara ytterst ambitiösa och flitiga och träffas i skolan för att dra upp lite riktlinjer och tidsplanering för det kommande projektet, det är inte så stort men kväver ändock lite planering.


Jag tycker INTE om kylan och mörkret som den kommande årstiden medför. Den här tiden är den allra mest vemodiga på hela året, dagarna blir kortare, kallare och dystrare. Man kräver tända stearinljus, tjock filt i soffan och allra helst någon att krypa upp bredvid. Får jag det så kan jag väl motvilligt erkänna att det är lite mysigt med mörka kvällar...

Inga kommentarer: