torsdag 20 september 2007

produktivitet

Ambitionen från igår om att stiga upp tidigt för att hinna med så mycket som möjligt av projektet på förmiddagen går... sådär. Datorn har jag visserligen startat (uppenbarligen) men jag befinner mig fortfarande i sängen och om känner jag mig själv rätt så lär jag stanna kvar i sängen en bra stund till. Det är inte det att det att det inte är intressant, för det är det, men det är så jäkla svårt att sätta igång. När man väl är inne i det så är det inga problem, det är själva igångsättningsfasen som tar emot. Det är på grund av det här som jag mycket hellre pluggar till prov än skriver inlämningsarbeten...

Imorgon kommer syster yster på besök och stannar till söndag eftermiddag. Det får bli shopping och bio, trots att ekonomin är lite svajig just för tillfället. J har haft fullt upp hela veckan, men på söndag (!) kan vi nog ses. Jag saknar honom...

Inga kommentarer: